Πολιτικη Επιστροφων
Πολιτική Επιστροφών
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος ή παρέλευσης της ημερομηνίας λήξεως του προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς στο + 30 2810 221039 είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@bacharia.gr.
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
- Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία ενημέρωσης μας για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
- Η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής (αν αυτό επιστραφεί ταχυδρομικώς) είτε χωρίς χρέωση εφόσον επιστραφεί στο κατάστημα μας στην δ/νση Ίδης 19 (Μεϊντάνι), 71201, Ηράκλειο. Και με τους 2 τρόπους επιστροφής, το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.
Για παραγγελίες οι οποίες έχουν αποσταλεί αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η παράδοση τους, διατηρείται το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ειδικότερα για παραγγελίες που έχουν ολοκληρωθεί με τρόπο πληρωμής χρεωστική/πιστωτική κάρτα, Paypal ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και έχουν παραδοθεί προς αποστολή στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή χρημάτων, η παραγγελία θα πρέπει πρώτα να επιστραφεί στην εταιρεία μας. Εφόσον ολοκληρωθεί η επιστροφή του απαράδοτου πακέτου, η αξία της παραγγελίας θα πιστωθεί στο λογαριασμό του Πελάτη σε διάστημα 3-7 εργάσιμων ημερών. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, εφόσον η Επιχείρηση έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, ιδίως σε περιστατικά που σχετίζονται με την πανδημία COVID-19, π.χ. απαγόρευση μετακίνησης και εξόδου/ εισόδου σε κάποια περιοχή της χώρας. Ως εκ τούτου η Επιχείρηση δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες και επιδημίες.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο info@bacharia.gr είτε τηλεφωνικώς στο +30 2810 221039 εντός 14 ημερολογιακών ημερών.