- ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Ο Ιστότοπος ή/και Δικτυακή Πύλη https://www.bacharia.gr/ (στο εξής «Ιστότοπος») έχει δημιουργηθεί από την ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΙΟΥΔΗ & ΣΙΑ Ε.Ε, με διακριτικό τίτλο ΜΠΑΧΑΡΙΑ & ΒΟΤΑΝΑ, που έχει την έδρα της στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο Ηρακλείου στην οδό Ίδης 19, Τ.Κ. 71201, με Α.Φ.Μ. 998636650 και με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 077739027000 της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου και τηλέφωνο 2810221039 (στο εξής η «Επιχείρηση»), με σκοπό την παροχή πληροφοριών και υπηρεσιών για τους επισκέπτες (στο εξής «Χρήστες») αυτού. Οι Χρήστες έχουν πρόσβαση και χρησιμοποιούν τον ιστότοπο αποκλειστικά για προσωπικούς, πληροφοριακούς, μη κερδοσκοπικούς σκοπούς. Η χρήση αυτού του website/ιστότοπου υποδηλώνει τη συμφωνία του Χρήστη με τους όρους χρήσης (Όρους). Με την αποδοχή των Όρων, ο Χρήστης δηλώνει ότι είναι ηλικίας δεκαοκτώ (18) ετών και άνω. Αν η ηλικία του Χρήστη είναι μικρότερη των δεκαοκτώ (18) ετών, αλλά μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15), αυτός έχει δικαίωμα χρήσης των υπηρεσιών του ιστότοπου αποκλειστικά και μόνον υπό την επίβλεψη γονέα ή άλλου ασκούντος τη γονική μέριμνα, ο οποίος και να αποδέχεται τους παρόντες Όρους. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τη χρήση αυτή.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς καθώς και την Πολιτική Απορρήτου, Πολιτική Cookies, Τρόπους Αποστολής, Τρόπους Πληρωμής και Πολιτική Επιστροφών. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τους Όρους και τις Πολιτικές.
Α. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου του ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, όλων των εγγράφων, των αρχείων, των κειμένων, των εικόνων, των γραφικών, των σημάτων (εμπορικών -υπηρεσιών), των εξαρτημάτων και του κώδικα που περιέχεται σε αυτό, καθώς και η γενική εικόνα του Ιστοτόπου, αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της Επιχείρησης, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, και προστατεύονται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού, κοινοτικού και διεθνούς δικαίου. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του περιεχομένου του ιστότοπου για εμπορικούς σκοπούς ή/και για μη προσωπική χρήση, και η μετατροπή, αντιγραφή, ενοικίαση, δανεισμός, μετάδοση και εκπομπή του χωρίς σχετική άδεια. Υλικό από τον ιστότοπο δεν επιτρέπεται να πωληθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε άλλον τρόπο για κερδοσκοπικούς λόγους.
Τα λοιπά προϊόντα ή υπηρεσίες που αναφέρονται στον ιστότοπο και φέρουν τα σήματα τρίτων αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη.
Το περιεχόμενου του ιστότοπου διατίθεται στους Χρήστες για προσωπική χρήση. Για οποιαδήποτε σχετική διευκρίνιση, η επικοινωνία γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@bacharia.gr.
Β. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Ο Ιστότοπος παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε δικτυακούς τόπους τρίτων μέσα από κατάλληλους συνδέσμους (links). Οι εν λόγω σύνδεσμοι έχουν τοποθετηθεί αποκλειστικά για τη διευκόλυνση των Χρηστών του Ιστοτόπου, ενώ οι δικτυακοί τόποι στους οποίους παραπέμπουν υπόκεινται στους αντίστοιχους, των δικτυακών αυτών τόπων, όρους χρήσης. Η τοποθέτηση των συνδέσμων δεν αποτελεί ένδειξη έγκρισης ή αποδοχής του περιεχομένου των αντίστοιχων δικτυακών τόπων από το διαχειριστή του Ιστοτόπου, ο οποίος δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο τους, ούτε για τις πρακτικές προστασίας απορρήτου ή την ακρίβεια των υλικών που υπάρχουν σε αυτούς. Η Επιχείρηση δεν ασκεί έλεγχο επί των ιστοσελίδων που κατέχονται από τρίτα μέρη ή του περιεχομένου τους, η επίσκεψη των οποίων γίνεται μέσω της ιστοσελίδας αυτής ή διατίθενται σε αυτήν και, ως εκ τούτου, Η Επιχείρηση δεν υποστηρίζει, χρηματοδοτεί, συμβουλεύει ή άλλως αποδέχεται καμία ευθύνη για αυτές τις ιστοσελίδες ή το περιεχόμενό τους. Εάν ο Χρήστης αποφασίσει να χρησιμοποιήσει, μέσω των συνδέσμων του Ιστοτόπου κάποιον από τους δικτυακούς τόπους τρίτων, αποδέχεται ότι πράττει αυτό με δική του ευθύνη.
Γ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η Επιχείρηση είναι Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων τα οποία λαμβάνει μέσω της χρήσης του Ιστότοπου, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό 2016/679 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation, εφεξής και ως «ΓΚΠΔ» ή «GDPR»). Στον ακόλουθο σύνδεσμο Πολιτική Απορρήτου, σας παρέχουμε πληροφορίες αναφορικά με το είδος των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουμε από εσάς, τον τρόπο και τους σκοπούς για τους οποίους τα συλλέγουμε, τους τρίτους με τους οποίους μοιραζόμαστε τα δεδομένα αυτά, καθώς και τα δικαιώματα που διαθέτετε.
- Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για τυχόν απορίες/θέματα;
Για οποιαδήποτε απορία σας, διευκρίνιση ή αίτημά σας σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να επικοινωνείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@bacharia.gr.
- Ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί "cookies";
Επιπλέον των όσων αναφέρουμε στην αρχή της Δήλωσης, η ιστοσελίδα μπορεί να συγκεντρώνει στοιχεία αναγνώρισης των Χρηστών του Ιστοτόπου, χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες, όπως cookies ή/και την παρακολούθηση διευθύνσεων Πρωτοκόλλου Internet (IP).
Πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή cookies μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο Πολιτική Cookies.
Δ. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ - ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Το περιεχόμενο του Ιστοτόπου διατίθεται «ως έχει» και η Επιχείρηση δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή μη, σχετικά με την αρτιότητα, ορθότητα, επικαιρότητα, εμπορικότητα, μη παραβίαση ή καταλληλόλητα του περιεχομένου αυτού για οποιαδήποτε χρήση, εφαρμογή ή σκοπό.
Η Επιχείρηση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημίας υποστεί ο Χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του Ιστοτόπου, στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των παρόντων Όρων. Επίσης, η Επιχείρηση δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα, ότι τα λάθη θα διορθώνονται ή ότι θα δίνονται απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που της τίθενται. Ομοίως, η Επιχείρηση δεν εγγυάται ότι ο Ιστότοπος ή οποιοδήποτε άλλος συγγενικός δικτυακός τόπος ή οι εξυπηρετητές ("servers") μέσω των οποίων το περιεχόμενο τίθεται στη διάθεση των Χρηστών παρέχονται χωρίς "ιούς" ή άλλα επιζήμια συστατικά. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο Χρήστης και σε καμία περίπτωση η Επιχείρηση.
Η Επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που συγκεντρώνει και/ή λαμβάνει με σκοπό την αποφυγή της παράνομης δραστηριότητας ή των δραστηριοτήτων εκείνων που απειλούν το δίκτυό του ή θέτουν σε κίνδυνο την παροχή του Iστοτόπου.
Ε. ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Η δημιουργία υπερσυνδέσμου (hyperlink) προς τις ιστοσελίδες του Ιστοτόπου είναι επιτρεπτή, εφόσον δε χρησιμοποιείται για την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ή την πρόκληση ζημίας στη φήμη της Επιχείρησης και εφόσον δεν παρουσιάζει τα περιεχόμενα του Ιστοτόπου ως μέρος άλλης ιστοσελίδας ξένης προς αυτόν (όπως πχ. τεχνικές τύπου framing). Επιπλέον, δεν επιτρέπεται η χρήση των εμπορικών σημάτων (logo) της Επιχείρησης, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον Ιστότοπο, με σκοπό την δημιουργία υπερσυνδέσμου προς τον Ιστότοπο αυτό χωρίς την παραχώρηση ρητής και έγγραφης άδειας του Επιχείρηση.
ΣΤ. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
Οι Όροι και προϋποθέσεις χρήσης του Ιστοτόπου, καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή τους, διέπονται από το εθνικό δίκαιο, το ευρωπαϊκό δίκαιο και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των Όρων, εάν διαπιστωθεί ότι είναι αντίθετη με το ως άνω νομικό πλαίσιο ή καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από τους Όρους, χωρίς, σε καμία περίπτωση, να θίγεται η ισχύς των λοιπών Όρων. Οι Όροι αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ της Επιχείρησης και του Χρήστη των σελίδων και υπηρεσιών του και δεν δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των Όρων δεν θα λαμβάνεται υπόψη και δεν θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί ρητώς σε αυτή.
Για οποιαδήποτε επικοινωνία με το διαχειριστή του Ιστοτόπου παρακαλούμε αποστείλατε ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση info@bacharia.gr
- ΟΡΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Α. Ποιοι Είμαστε
Οι παρόντες «Όροι Ηλεκτρονικής Παραγγελίας» ισχύουν σε κάθε online αγορά προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται μέσω της ιστοσελίδας https://www.bacharia.gr/ (εφεξής «Ιστότοπος»). Η «ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί από την ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΙΟΥΔΗ & ΣΙΑ Ε.Ε, με διακριτικό τίτλο ΜΠΑΧΑΡΙΑ & ΒΟΤΑΝΑ, που έχει την έδρα της στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο Ηρακλείου στην οδό Ίδης 19, Τ.Κ. 71201, με Α.Φ.Μ. 998636650 και με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 077739027000 της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου και τηλέφωνο 2810221039 (στο εξής «Επιχείρηση» ή «Εμείς» ή «Εμάς» ή «Μας»), μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ιστοσελίδας (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της Επιχείρησης και των πελατών.
Β. Γιατί σας παρέχουμε αυτό το κείμενο
1. Αν πραγματοποιήσετε μια αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα καταρτιστεί μεταξύ μας μια «σύμβαση».
2. Η σύμβαση αυτή νομικά καλείται «σύμβαση από απόσταση», αφού αυτή η σύμβαση καταρτίζεται μεταξύ μας όχι με την ταυτόχρονη φυσική μας παρουσία, αλλά με αποκλειστική χρήση του διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.
3. Αν καταρτιστεί μεταξύ μας η σύμβαση, εσείς θα αναλάβετε να μας καταβάλετε το αντίτιμο κάθε προϊόντος και εμείς θα αναλάβουμε να σας το παραδώσουμε με τον τρόπο που θα επιλέξετε μεταξύ των επιλογών που σας προσφέρουμε.
4. Έτσι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και ειδικότερα με τον Ν. 2251/1994 για την «Προστασία των Καταναλωτών», το προεδρικό διάταγμα 10/17.02.2017 (ΦΕΚ Α’ 23/01.03.2017) όπου περιέχεται ο «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας», την Υπουργική Απόφαση 31619/15.03.2017 οικ. (ΦΕΚ Β’ 969/22.03.2017) «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο», αλλά και το προεδρικό διάταγμα 131/30.04.2003 (ΦΕΚ A’ 116/16.05.2003) για την προσαρμογή του ελληνικού δικαίου στην Οδηγία 2000/31 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, είμαστε υποχρεωμένοι να σας παρέχουμε αρκετές πληροφορίες πριν καταρτίσουμε τη μεταξύ μας σύμβαση.
Σας παρακαλούμε να τις διαβάσετε προσεκτικά και για οποιαδήποτε απορία, να έρθετε σε επαφή μαζί μας.
Γ. Πώς θα καταρτιστεί η μεταξύ μας σύμβαση, δικαιώματα των μερών, υπαναχώρηση.
1. Εγγραφή ή Σύνδεση
Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας (εφ’ εξής «Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος» «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στις υπηρεσίες. Για την εγγραφή του θα συλλέξουμε κάποια προσωπικά δεδομένα (ονοματεπώνυμο και email) με βάση την Πολιτική Απορρήτου μας. Η Επιχείρηση θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο αν έχετε δώσει σχετική συγκατάθεσή σας. Τη συγκατάθεσή σας αυτή μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε και να διαγραφείτε από τη λίστα επικοινωνίας μας.
2. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή
2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας - Πρόταση για αγορά αγαθών
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της επιλογής κάθε προϊόντος, το οποίο στη συνέχεια τοποθετείται στο «καλάθι αγορών». Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα που έχει επιλέξει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού checkbox (κουτί προς επιλογή) «Αποδέχομαι τους όρους χρήσης».
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (άρθρα 3β του Ν. 2251/1994) ο Πελάτης θα κληθεί να επιβεβαιώσει ότι έλαβε γνώση:
i. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω. Επίσης η Επιχείρηση δηλώνει ότι η πρόταση για την αγορά προϊόντων τα οποία εμφανίζονται να έχουν θετική επίδραση κατά την εφαρμογή τους στο ανθρώπινο σώμα έναντι νοσημάτων, συμπτωμάτων κτλ. δεν αποτελεί προτροπή ή πρόταση υποκατάστασης ιατρικών συμβουλών και πρακτικών. Ο Πελάτης τα χρησιμοποιεί για θεραπευτικούς σκοπούς με απόλυτη ευθύνη του και οφείλει να συμβουλεύετε τον αντίστοιχο ιατρό ή/και φαρμακοποιό.
ii. Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ ή/και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Επιχείρησης, καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών.
iii. Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος ή/και υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.
iv. Του κόστους χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.
v. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η Επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.
vi. Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
vii. Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Επιχείρηση, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
viii. Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην Επιχείρηση.
ix. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
x. Της ύπαρξης της ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
xi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.
xii. Της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή της αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.
xiii. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.
xiv. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η Επιχείρηση.
xv. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπικής διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας Επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.
xvi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Επιχείρηση , καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.
xvii. Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας. Η αποστολή της παραγγελίας προς την Επιχείρηση αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.
2.2 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση πώλησης
Η παραγγελία θα είναι δεσμευτική για εμάς όταν λάβετε στο email που μας υποδείξατε την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας, όπως περιγράφεται κατωτέρω.
H παραγγελία έχει καταχωρηθεί από Εμάς από την στιγμή που ο Πελάτης λαμβάνει ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση παραγγελίας». Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών.
Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρημένης παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας γίνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που μας υποδείξατε κατά την παραγγελία. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας.
Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ:+30 2810 221039) είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@bacharia.gr).
Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, δηλαδή μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
3. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.
Η Επιχείρηση γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. Σε κάθε περίπτωση η Επιχείρηση δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Ωστόσο, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@bacharia.gr). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλει ο Πελάτης.
Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
4. Παράδοση παραγγελίας
4.1. Τόπος Παράδοσης
Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του Προϊόντος από τον συνεργάτη μας μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την πιστωτική του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.
Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
5. Τρόποι αποστολής
5.1 Παράδοση με Courier
Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας, η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 – 17:00). Κατόπιν αποστολής της παραγγελίας θα σας ενημερώσουμε για τον Αριθμό Αποστολής τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας στο https://www.citycourier.gr/
- Παραλαβή από Κατάστημα
Σε περίπτωση που επιλέξετε την παράδοση της παραγγελίας σας από το φυσικό μας κατάστημα στη διεύθυνση Ίδης 19 (Μεϊντάνι), 71201, Ηράκλειο, η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή (σε εργάσιμες ημέρες και ώρες) με την παρέλευση 3 ωρών από την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι δωρεάν και δεν περιλαμβάνει έξοδα αποστολής. Η παραγγελία σας θα παραμένει στο κατάστημα για 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση μη παραλαβής, η παραγγελία θα ακυρώνεται και θα επιστρέφονται τα χρήματα στον πελάτη με τρόπο αντίστοιχο της πληρωμής της παραγγελίας.
6. Έξοδα Αποστολής
Οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα ανάλογα την περιοχή που θα αποσταλεί η παραγγελία σε συνδυασμό με το βάρος της.
Προκειμένου να δείτε την χρέωση των μεταφορικών της περιοχής σας θα πρέπει, εφόσον έχετε τοποθετήσει τα προϊόντα που θα αγοράσετε στο Καλάθι Αγορών στη σελίδα «ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ» να συμπληρώσετε τα πεδία «ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΝΟΜΟ» και «ΕΠΙΛΕΞΤΕ Τ.Κ.». Η χρέωση των μεταφορικών φαίνεται στη σελίδα «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ» στο πεδίο «ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ».
Εφόσον έχει επιλεγεί η «Παράδοση με Courier», οι χρεώσεις που ισχύουν ανά χαρακτηρισμό περιοχής αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:
1
|
Εντός Πόλης Ηρακλείου - Έως 2kg
(Μόνο για τους παρακάτω Τ.Κ.: 71201, 71202, 71303, 71304, 71305, 71306, 71307, 71409, 71601, 71414, 71410)
|
2,00
|
Επιπλέον χρέωση για κάθε 1kg
|
0,70
|
2
|
Πόλη Ηρακλείου και υπόλοιπος Νομός Ηρακλείου - Έως 2kg
(για όσους Τ.Κ. δεν αναφέρονται παραπάνω)
|
2,70
|
Επιπλέον χρέωση για κάθε 1kg
|
1,00
|
3
|
Υπόλοιπη Ελλάδα - Έως 2Kg
|
2,70
|
Επιπλέον χρέωση για κάθε 1kg
|
1,00
|
|
Αντικαταβολή (Πληρωμή στην υπηρεσία Courier)
|
|
2,00
|
Σημειώσεις:
- Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.
- Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.
- Για παραγγελίες ποσού ίσου ή μεγαλύτερου των €30, τα έξοδα αποστολής έχουν έκπτωση 50% και ίσου ή άνω των €45 θα είναι δωρεάν.
7. Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα τη διεύθυνση αποστολής. Συγκεκριμένα:
- Ηράκλειο, Κρήτη και Αθήνα: 2 εργάσιμες ημέρες
- Θεσσαλονίκη και υπόλοιπη Ελλάδα: 3 εργάσιμες ημέρες
- Απομακρυσμένες Περιοχές και Χωριά: 4 εργάσιμες ημέρες
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή.
8. Αντικαταβολή (Πληρωμή στον διανομέα/κατάστημα παραλαβής της Courier)
Η χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής είναι €2,00.
9. Αποστολή εκτός Ελλάδος
Καθώς ο αυτόματος υπολογισμός μεταφορικών δεν υποστηρίζεται για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 581 3343 ή με email στο info@bacharia.gr
10. Ανωτέρα βία
H Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, ιδίως σε περιστατικά που σχετίζονται με την πανδημία COVID – 19, π.χ. απαγόρευση μετακίνησης και εξόδου/ εισόδου σε κάποια περιοχή της χώρας. Ως εκ τούτου η Επιχείρηση δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες και επιδημίες. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να υπαναχωρήσει από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.
11. Επιλογή Παραστατικού Πώλησης (Απόδειξη ή Τιμολόγιο)
Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας υπάρχει δυνατότητα να αποφασίσετε εάν επιθυμείτε την έκδοση «Απόδειξης Λιανικής Πώλησης» ή «Τιμολόγιο Πώλησης - Δελτίο Αποστολής». Εφόσον δεν επιλεγεί η επιλογή «ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ», η Επιχείρηση υποχρεούται να εκδώσει «Απόδειξη Λιανικής Πώλησης» η οποία θα συνοδεύει την παραγγελία. Σε περίπτωση επιλογής έκδοσης τιμολογίου, η Επιχείρηση θα εκδώσει «Τιμολόγιο Πώλησης – Δελτίο Αποστολής» το οποίο θα συνοδεύει την παραγγελία.
12. Πληρωμή
Η πληρωμή μιας παραγγελίας γίνεται με τους ακόλουθους τρόπους:
- Αντικαταβολή: (Πληρωμή στον διανομέα/κατάστημα παραλαβής της Courier): Τα προϊόντα αποστέλλονται με courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο κατά την παραλαβή. Η χρησιμοποίηση αυτής της υπηρεσίας χρεώνεται επιπλέον με €2,00. Συνεπώς το αντίτιμο της αντικαταβολής περιλαμβάνει: α) την αξία των προιόντων της παραγγελίας, β) τα έξοδα αποστολής και γ) €2,00 για τη χρήση της υπηρεσίας αντικαταβολής.
- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Με κατάθεση στο λογαριασμό της ALPHA BANK με ΙΒΑΝ: GR7501406670667002002009853 που τηρείται στο όνομα της Επιχείρησης (ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΙΟΥΔΗ & ΣΙΑ Ε.Ε – ΜΠΑΧΑΡΙΑ & ΒΟΤΑΝΑ). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε όπως αναγράφεται στην αιτιολογία της κατάθεσης το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail στο info@bacharia.gr.
- Χρεωστική/Πιστωτική/Προπληρωμένη Κάρτα: Εναλλακτικά μπορεί να γίνει πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών. Εφόσον επιλέξετε την πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα, μεταφέρεστε αυτόματα σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον της Alpha Bank εντός του οποίου καταχωρείτε τα στοιχεία της κάρτας και ολοκληρώνετε η συναλλαγή. Συνεπώς, η Επιχείρηση δεν δύναται να γνωρίζει και δεν εμπλέκεται με οιοδήποτε τρόπο κατά την πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα. Το ποσό που θα χρεωθείτε περιλαμβάνει την αξία των προϊόντων της παραγγελίας καθώς και το ποσό των εξόδων αποστολής με courier (εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο αποστολής). Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα, η χρέωση περιλαμβάνει μόνο την αξία των προϊόντων της παραγγελίας.
- Paypal: Εφόσον επιλέξετε την πληρωμή με Paypal, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον της υπηρεσίας Paypal όπου και καταχωρείτε τα στοιχεία της κάρτας. Συνεπώς, η Επιχείρηση δεν δύναται να γνωρίζει και δεν εμπλέκεται με οιοδήποτε τρόπο κατά την πληρωμή με Paypal. To ποσό που θα χρεωθείτε περιλαμβάνει την αξία των προϊόντων της παραγγελίας καθώς και το ποσό των εξόδων αποστολής με courier (εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο αποστολής). Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα, η χρέωση περιλαμβάνει μόνο την αξία των προϊόντων της παραγγελίας.
13. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994.
13.1. Τι είναι
Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι βασικό δικαίωμα που δίνει ο νόμος και δίνεται σε κάθε καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση.
Είναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να ανατραπεί η σύμβαση την οποία είχε καταρτίσει με έναν προμηθευτή ή πάροχο υπηρεσίας από απόσταση.
13.2. Πώς ασκείται
Ανά πάσα στιγμή και μέχρι να παρέλθουν 14 ημερολογιακές ημέρες από την κατάρτιση της μεταξύ μας σύμβασης κατά το σημείο Γ. 3. που παραπάνω αναφέρουμε, μπορείτε να μας στεί